واکنش انریکه به شکست اسپانیا مقابل ژاپن

واکنش انریکه به شکست اسپانیا مقابل ژاپن

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا با هدایت لوییز انریکه در سومین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر با نتیجه یک بر دو مقابل تیم ملی ژاپن شکست خورد و بدین ترتیب نتوانست صدرنشین گروه E شود و به عنوان تیم دوم این گروه راهی دور حذفی شد.

به گزارش فوتبالی، لوییز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره شکست تیمش مقابل ژاپن گفت:" پنج دقیقه مملو از دستپاچگی را داشتیم. آن‌ها دو گل زدند و می‌توانستند دو گل دیگر هم بزنند. وقتی تیمی همچون ژاپن چیزی برای از دست دادن نداشته باشد، آن‌ها همچون یک هواپیما پرواز می‌کنند. در ادامه شرایط مجددا عادی شد. انتهای کار خیلی سخت بود چون آن‌ها بسیار فشرده بازی می‌کردند. حالا ژاپن به عنوان تیم اول صعود کرده است و آن‌ها لیاقتش را داشتند. ولی من به دنبال صدرنشینی بودم و این موضوع مرا اذیت می‌کند."

انریکه درباره این که از عملکرد شاگردانش راضی بود یا نه گفت:" اصلا راضی نیستم. بله، ما صعود کردیم ولی ترجیح می‌دادم در این بازی برنده می‌شدیم. چیزی از دست من در نرفت چون ما تمام توان‌مان را به کار گرفتیم. ما مهاجمانی درون زمین داشتیم و تلاش کردیم فرصت بسازیم ولی حریف به طور جدی دفاع می‌کرد و فضاها را بسته بود."

1470