توصیه ستاره لیورپول به پدیده هلندی: به جای منچستریونایتد به رئال مادرید برو

توصیه ستاره لیورپول به پدیده هلندی: به جای منچستریونایتد به رئال مادرید برو

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک ستاره تیم ملی هلند و باشگاه لیورپول به کودی خاکپو هم تیمی‌اش در لاله های نارنجی توصیه کرد تا به جای منچستریونایتد، به رئال مادرید بپیوندد. 

به گزارش فوتبالی، کودی خاکپو یکی از ستاره های لوئیس فن خال در جام جهانی 2022 قطر بوده. او در دیدار حساس مقابل آمریکا که شب گذشته برگزار شد، یکی از بازیکنان تاثیرگذار زمین بود و نقش مهمی در پیروزی سه بر یک تیمش ایفا کرد. خاکپو همچنین در 4 بازی توانسته سه گل به ثمر برساند و حالا توجه تیم های بزرگ دنیا همچون منچستریونایتد و رئال مادرید به او جلب شده است. در چند روز اخیر شایعات زیادی مبنی بر جلو زدن شیاطین سرخ در این رقابت به گوش رسیده و همین موضوع باعث شده تا فن دایک دست به کار شود و او را از الدترافود دور کند. 

به نقل از سایت گل، فن دایک درباره دو راهی منچستریونایتد - رئال مادرید که خاکپو در آن گرفتار شده به خبرنگاران گفت: "آیا منچستریونایتد و رئال مادرید در یک سطح هستند؟ قصد بی احترامی ندارم، اما به هیچ عنوان. من فکر می کنم که کودی باید قدم بعدی را بردارد. حس می کنم به زودی این اتفاق می افتد. فرقی نمی کند که او در زمستان و یا تابستان از هلند خارج شود، کودی به خوبی می تواند در تیم بعدی‌اش جا بیافتد."

4416