اسپانیا باید از شکست مقابل ژاپن درس بگیرد

اسپانیا باید از شکست مقابل ژاپن درس بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی - پدری گونزالس هافبک تیم ملی اسپانیا و بارسلونا می گوید که آن‌ها باید از شکست مقابل ژاپن درس بگیرند.

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، تیم‌های ژاپن و اسپانیا مقابل هم صف آرایی کردند که در کمال ناباوری، ژاپن توانست با نتیجه 2-1 اسپانیا را شکست دهد و بالاتر از آلمان و کاستاریکا، به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کند و حالا در مرحله یک هشتم نهایی برابر کرواسی به میدان خواهد رفت. در آن سو لاروخا که به عنوان تیم اول صعود کرد، رودرروی مراکش خواهد ایستاد. 

به نقل از سایت آ اس، پدری درباره بازی ژاپن گفت: "فردای بازی آن را به دقت مشاهده کردیم تا بفهمیم در چه مناطقی ضعیف هستیم و باید بهتر شویم. از نظر خودم، ما در هنگام کنترل توپ سرعت کافی نداشتیم و نمی‌توانستیم آن را خیلی خوب به جلو انتقال دهیم. اگر شما نتوانید توپ را با سرعت به جریان بیاندازید، دیگر قادر به خلق موقعیت جدی نیستید."

"گل جنجالی ژاپن؟ آن را روی اسکوربرد دوباره پخش کردند، اما من توجه نکردم، چون می خواستم سریع تر توپ را به جریان بیاندازم تا بتوانیم زودتر گل بزنیم. حالا باید به فکر دیدار با مراکش در مرحله یک هشتم باشیم."

4416