ضربه بزرگ به بارسلونا پس از حذف اسپانیا از جام جهانی

ضربه بزرگ به بارسلونا پس از حذف اسپانیا از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - حذف تیم ملی اسپانیا از رقابت های جام جهانی 2022 قطر بیش از هر باشگاه دیگری برای بارسلونا یک ضربه بزرگ بود چرا که بیشتر بازیکنان بارسلونا که در جام جهانی 2022 قطر حضور داشتند، در تیم ملی اسپانیا توپ می زدند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با داشتن 17 بازیکن در جام جهانی 2022 قطر باشگاهی بود که بیشترین تعداد بازیکن را در میان سایر باشگاه ها در این دوره از بازی های جام جهانی داشت. با حذف تیم ملی اسپانیا 8 بازیکن تیم ملی اسپانیا از این بازی ها حذف شدند. این بازیکنان عبارت بودند از: جوردی آلبا، اریک گارسیا، پابلو گاوی، سرخیو بوسکتس، پدری گونزالس، فران تورس، آنسو فاتی و آلخاندرو بالده. جدا از این که بازی کردن بازیکنان در جام جهانی برای باشگاه سود مالی داشت، از لحاظ روحی و روانی هم بسیاری از بازیکنان بارسلونا پس از حذف از جام جهانی دچار افت شده اند و این قضیه کار روانشناسان باشگاه بارسلونا را سخت می کند.

در حال حاضر از باشگاه بارسلونا تنها فرنکی دی یونگ، ممفيس دپای، ژول كنده، عثمان دمبله و رافینیا دیاز در جام جهانی باقی مانده اند و باید دید که شرایط برای آن ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

1471