وقتی رونالدو مراکش را از جام جهانی حذف کرد

وقتی رونالدو مراکش را از جام جهانی حذف کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال و تیم ملی مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر با هم روبرو خواهند شد و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت یاران رونالدو می توانند راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی شوند یا این که آن ها هم مثل تیم ملی اسپانیا اسیر شگفتی سازی مراکشی ها می شوند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال و تیم ملی مراکش در جام جهانی 2018 روسیه هم با هم بازی کرده بودند. مراکشی ها در جام جهانی 2018 روسیه در مرحله گروهی با ایران، پرتغال و اسپانیا هم گروه شده بودند. تیم ملی مراکش بازی اول خود را مقابل ایران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و در بازی دوم باید به مصاف تیم ملی پرتغال می رفت.

در آن زمان هروه رنارد سرمربی تیم ملی مراکش بود. مراکش در بازی دوم خود مقابل پرتغال هم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و بدین ترتیب حذفش از جام جهانی 2018 روسیه قطعی شد. تک گل تیم ملی پرتغال را در آن بازی کریستیانو رونالدو با ضربه سر در دقیقه 4 به ثمر رساند و بدین ترتیب رونالدو کسی بود که تیم ملی مراکش را از جام جهانی 2018 روسیه حذف کرد و اکنون باید دید که این اتفاق در جام جهانی 2022 هم می افتد یا خیر.

1471