پست اینستاگرامی رونالدو پس از حاشیه‌های اخیر

پست اینستاگرامی رونالدو پس از حاشیه‌های اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - پس از نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو مقابل تیم ملی سوئیس، حاشیه ها و حرف و حدیث های زیادی پیرامون فوق ستاره پرتغالی مطرح شده است و گفته شده که او به شدت از نیمکت نشینی ناراحت و عصبانی بوده است و یک بحث هم با فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال داشته است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو این روز ها در اردوی تیم ملی پرتغال است و به نظر می رسد سعی کرده که در این روز ها خودش یک واکنش رسمی به این حاشیه ها نشان ندهد چرا که تیم ملی پرتغال در یک مرحله حساس در جام جهانی 2022 قطر قرار دارد و روز شنبه قرار است به مصاف تیم ملی مراکش برود. البته خواهر و نامزد رونالدو نشان دادند که ستاره پرتغالی از نیمکت نشینی ناراضی بوده است.

اکنون کریستیانو رونالدو پستی در اینستاگرام منتشر کرده است که به نظر می رسد در آن به شکل غیر مستقیم به حاشیه های اخیر واکنش نشان می دهد. رونالدو نوشته است:" تیمی که اتحادش قوی تر از آن است که توسط فشار های بیرونی از بین برود. ملتی که شجاع تر از آن است که توسط هر دشمنی شکست داده شود. تیمی که به معنای دقیق کلمه تا آخرین لحظه برای رویای خود می جنگد! به ما تا آخرین لحظه ایمان داشته باشید! زنده باد پرتغال!"

1470