ستاره هلند راهی صدرنشین لیگ برتر انگلیس می‌شود؟

ستاره هلند راهی صدرنشین لیگ برتر انگلیس می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی هلند در رقابت های جام جهانی 2022 قطر تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته است به طوری که لاله های نارنجی اکنون در مرحله یک چهارم نهایی قرار دارند و باید با تیم ملی آرژانتین روبرو شوند.

به گزارش فوتبالی، هلندی ها در این جام جهانی یک ستاره ویژه داشته اند که عملکرد خوب او در خط حمله کمک زیادی به رسیدن هلند به این مرحله کرده است. کودی گاکپو که بازیکن پی اس وی آیندهوون است از پدیده های جام جهانی 2022 قطر بوده است.

به گفته ال ناسیونال، آرسنال که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر انگلیس است به دنبال جذب گاکپو از پی اس وی است و به نظر می رسد که مبلغ 50 میلیون یورو برای این انتقال بپردازد.

در واقع علت این که آرسنالی ها به دنبال جذب مهاجم هستند، این است که گابریل ژسوس دچار مصدومیت شده است و این مصدومیت او باعث دوری او از میادین به مدت 3 ماه یا بیشتر می شود و اگر آرسنالی ها می خواهند در این فصل قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند باید یک مهاجم تمام عیار داشته باشند و به همین دلیل گاکپو می تواند یک گزینه مناسب برای آن ها باشد. گابریل ژسوس از ناحیه زانو آسیب دید و به عمل جراحی نیاز پیدا کرد.

1470