صحبت‌های جنجالی مسی درباره فن خال و داور بازی آرژانتین - هلند

صحبت‌های جنجالی مسی درباره فن خال و داور بازی آرژانتین - هلند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در ضربات پنالتی موفق شد تیم ملی هلند را شکست دهد و بدین ترتیب از مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی شود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی که در این بازی یک پاس گل داد و یک گل زد و پنالتی خود در پایان بازی را هم گل کرد، به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شد. مسی پس از بازی صحبت های تندی را مطرح کرد. او درباره ماتئو لاهوز داور بازی گفت:" فیفا نباید این داوران را برای چنین مسابقه‌هایی بگذارد. او در سطح این مسابقه نبود و وظیفه‌اش را خوب انجام نداد. تصمیم‌های این داور باعث شد بازی به وقت‌های اضافه برود. فیفا باید در این خصوص بازنگری کند."

مسی درباره بازی مقابل هلند و سبک بازی فن خال گفت:" بازی نباید به ضربات پنالتی می‌رفت. ما بابت همه اتفاقاتی که در بازی افتاد خیلی سختی کشیدیم اما خب یک‌چهارم نهایی جام جهانی همین است. صعود به مرحله بعدی، زیباترین و مهم‌ترین مسئله است. فن خال به همه می‌گوید که تیمش فوتبال ناب بازی می‌کند اما همه کاری که آن‌ها کردند، سانتر کردن بود."

لئو مسی درباره بازی مقابل کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی گفت:" مقابل کرواسی بازی سختی در پیش داریم. این بازی نیمه نهایی است و خیلی سخت خواهد بود. کرواسی نشان داد تیمی قوی است و مقابل برزیل عالی بازی کرد." 

1470