صحبت‌های تند دروازه‌بان آرژانتین علیه لاهوز و فن خال

صحبت‌های تند دروازه‌بان آرژانتین علیه لاهوز و فن خال

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین موفق شد در ضربات پنالتی تیم ملی هلند را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر شود.

به گزارش فوتبالی، امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین در این بازی از چهره های درخشان تیمش بود چرا که او دو ضربه پنالتی را مقابل هلند مهار کرد و عامل پیروزی آرژانتینی ها بود.

امیلیانو مارتینز پس از بازی درباره قضاوت ماتئو لاهوز، داور اسپانیایی گفت:" نمی‌دانم چرا لاهوز در دقیقه آخر ضربه آزاد گرفت و اصلا چرا 10 دقیقه وقت اضافه لحاظ شد. او می‌خواست هلند گل مساوی را بزند. لاهوز بدترین داور جام جهانی است."

ماتئو لاهوز در این بازی رکورد تعداد کارت زرد جام جهانی را در تاریخ فوتبال جا به جا کرده است و یک قضاوت جنجالی و پر سر و صدا را از خود نشان داده است.

امیلیانو مارتینز همچنین درباره لوییز فن خال که به نظر می رسید پس از پایان بازی یک جنگ لفظی با او داشت، گفت:" شنیده بودم فن خال گفته هلند در پنالتی‌ها نسبت به آرژانتین برتری دارد و اگر به ضربات پنالتی برویم، بازی را می‌بریم. فکر می‌کنم او باید دهانش را بسته نگه دارد. ما به نیمه نهایی رسیدیم چون توانایی اش را داشتیم. ما این کار را برای مردم آرژانتین انجام دادیم."

1471