دو بازیکن قعرنشین لیگ فرانسه که به نیمه نهایی جام جهانی رسیدند

دو بازیکن قعرنشین لیگ فرانسه که به نیمه نهایی جام جهانی رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی - زمانی که فوتبال باشگاهی در اواخر دسامبر از سر گرفته شود، بسیاری از تیم ها باید مراقب بازیکنانشان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشند چرا که این بازیکنان با عملکردشان در جام جهانی تقدیر خود را تغییر داده اند.

به گزارش فوتبالی، یکی از این باشگاه ها، آنژه در قعر جدول لیگ فرانسه است که می تواند در ژانویه حسابی درآمدزایی کند. سفیان بوفال و عزالدین اوناحی دو بازییکنی هستند که در تیم قعرنشین لیگ فرانسه توپ می زنند و در جام جهانی خوش درخشیده اند و نقشی کلیدی در صعود مراکش به نیمه نهایی جام جهانی داشته اند.

بوفال 29 سال پیش در پاریس متولد شده و در کنار امباپه رکورد دار دریبل در لیگ فرانسه است اما در کنار تیمش در آنژه فصل خوبی نداشته است. این بال چپ اخیرا از بازگشت به لالیگا استقبال کرده چرا که تجربه حضور در لالیگا را دارد و در زمستان ممکن است از آنژه جدا شود. بوفال با میانگین 2.7 دریبل در هر بازی یکی از ستارگان جام جهانی بوده است و میانگین 80 درصد پاس صحیح را داشته است و حالا انگیزه بالایی برای تقابل با تیم ملی فرانسه دارد. این بازیکن زمانی می توانست به تیم ملی فرانسه ملحق شود اما در نهایت با نظر هروه رنارد نظرش را عوض کرد و سرزمین مادری خود یعنی مراکش را در رده ملی انتخاب کرد.

از سویی نباید عملکرد عزالدین اوناحی را هم در جام جهانی از یاد برد. لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از حذف تیمش در موردش گفته بود:" از بازیکن شماره هشت شگفت زده شدم، اسمش را به خاطر نمی آورم، این بچه از کجا آمده است؟" عزالدین در می 2021 در لیگ دسته سه فرانسه بازی می کرد اما درخشش در تیم آورانچ باعث شد تا راهی آنژه شود و در خط هافبک این تیم عملکرد درخشانی داشته است. اوناحی حالا در دومین فصلش در آنژه حضور دارد اما درخشش در جام جهانی می تواند تقدیرش را تغییر بدهد. اولین بازی او در تیم ملی مراکش در اوایل سال 2022 انجام شد و زیر نظر رگراگی عملکرد فوق العاده ای داشته است.

4125