نکته ویژه درباره خبرنگار فقید آمریکایی؛ کاشف ستاره NBA

نکته ویژه درباره خبرنگار فقید آمریکایی؛ کاشف ستاره NBA

پایگاه خبری فوتبالی- فوتبال آمریکا، یکی از بزرگترین حامیانش را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، گرنت وال خبرنگار 48 ساله آمریکایی با مرگش، تلخ‌ترین اتفاق غیرفوتبالی بازی آرژانتین و هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 را رقم زد.

آنطور که مدیر برنامه‌های وال گفته، وقتی بازی دو تیم به وقت اضافه کشیده می‌شود، خبرنگار آمریکایی دچار نوعی استرس حاد شده و تلاش تیم پزشکی ورزشگاه برای احیای او، به جایی نرسیده است.

سایت cbsnews در گزارشی که از فوت این خبرنگار سرشناس- که در 8 دوره جام جهانی حضور داشت - منتشر کرده، روی صحبتهای او با فالوئرهایش مانور ویژه‌ای داشته است. وال به فالوئرهایش گفته بود که به برونشیت مبتلا شده و یکی دو روز مجبور به استراحت شده چرا که او در طول برگزاری جام جهانی، اصلا خواب کافی نداشته است.

سایت cnn هم در یادداشتی درباره وال، به نکات جالبی درباره این خبرنگار اشاره کرده است. نویسنده مطلب نوشته که این وال بود که با گزارش‌هایش درباره لبرون جیمز – یکی از بهترین‌های تاریخ بسکتبال – در مجله معروف  Sports Illustrated، او را به دنیا معرفی کرد و به همین دلیل بود که لبرون جیمز، یکی از سرشناس‌ترین افرادی بود که به فوت ناگهانی گرنت وال واکنش نشان داد.

از طرف دیگر، وال یکی از افرادی بوده که نقش بسیار زیادی در توسعه فوتبال در آمریکا داشته و بزرگترین فوتبال‌نویسان اروپایی، هر وقت قصد داشتند درباره فوتبال آمریکا چیزی بنویسند، به کسی جز او زنگ نمی‌زدند.

1984