بارسلونا به دنبال خرید یکی از پدیده های تیم ملی مراکش

بارسلونا به دنبال خرید یکی از پدیده های تیم ملی مراکش

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن شماره هشت تیم ملی مراکش همان بازیکنی است که لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا را شگفت زده کرد که البته این مربی اسپانیایی اسمش را نمی دانست!

به گزارش فوتبالی، موندودپورتیوو گزارش داده است که بارسلونا به دنبال خرید یک هافبک جوان است که اوناحی به عنوان یکی از پدیده های جام جهانی نگاه او را جلب کرده است. این هافبک فقط 22 سال سن دارد و در تیم آنژه در لیگ فرانسه عملکرد خوبی از خود ارائه داده است. بارسا می خواهد که این بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد تا پیش از آن که مشتریان بیشتری به سویش بیایند، انتقالش را نهایی کند.

آنژه در قعر جدول لیگ فرانسه قرار دارد و فرصت خوبی پیش رویشان است تا بتوانند در زمستان از فروش برخی پدیده های جام جهانی همچون بوفال و اوناحی درآمدزایی کنند تا بتوانند برای تقویت ترکیبشان در پست های دیگر هزینه کنند و برای بقا در لیگ فرانسه بجنگند. شاید تا پیش از جام جهانی کمتر کسی شماره هشت تیم ملی مراکش را می شناخت اما این بازیکن توانست به لطف عملکرد درخشان خودش و تیمش تقدیر را دستخوش تغییر کند. قیمت عزالدین اوناحی در سایت ترانسفرمارکت فقط 3.5 میلیون یوروست و بارسا که مشکلات مالی زیادی دارد می تواند او را با قیمتی معقول بخرد.

4125