گزارش روز/ کاپیتانی انگلیس از هری کین گرفته می‌شود؟

گزارش روز/ کاپیتانی انگلیس از هری کین گرفته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - تونی آدامز بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس مدعی است که هری کین باید بازوبند کاپیتانی این تیم را در اختیار دکلان رایس قرار بدهد.

به گزارش فوتبالی، هری کین در بازی فرانسه و انگلیس یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما یک پنالتی دیگر را از دست داد تا سه شیرها با نتیجه دو بر یک مقابل قهرمان سال 2018 فوتبال جهان مغلوب شوند و با مسابقات وداع کنند. آدامز مدعی است که باید بازوبند کاپیتانی از کین 29 ساله گرفته شود تا این مهاجم با فشار و استرس کمتری بازی کند.

تونی آدامز کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس در این باره به سان گفت:" بازیکنان خوبی داریم اما فکر می کنم که وقتش رسیده که کاپیتان انگلیس عوض شود. هری کین مهاجم ماست و فشار مسئولیت باعث شد تا پنالتی را از دست بدهد. اما حالا باید به بحث کاپیتانی با دقت بیشتری نگاه کنیم. این فراتر از یک موضوع عادی برای مربی است و اعتقاد دارم که دکلان رایس باید کاپیتان شود. آیا کین می تواند در یورو و جام جهانی بعدی بدرخشد؟ تا زمانی که کاپیتان باشد، مربی نمی تواند او را تعویض یا نیمکت نشین کند و به همین خاطر بهتر است که کاپیتانی از او  گرفته شود."

آدامز 66 بازی ملی  داشته است که می گوید گرت ساوتگیت باید از تیم ملی انگلیس برود. وی افزود:" تیم ملی انگلیس به یک مربی باتجربه و برنده نیاز دارد. گرت ساوتگیت شهامت زیادی دارد اما یک بازنده خوب است. این یک واقعیت است. به یک صدای دیگر نیاز است، یک مربی باتجربه که توانسته باشد که در بالاترین سطح باشگاهی برنده شده باشد."

4125