سلفی برخی خبرنگاران با ستاره‌های فوتبال جهان در دوحه

سلفی برخی خبرنگاران با ستاره‌های فوتبال جهان در دوحه

پایگاه خبری فوتبالی- همه می دانند که علاقه به سلفی گرفتن با ستاره‌های فوتبال دنیا، خبرنگار و غیرخبرنگار نمی‌شناسد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که جام جهانی قطر به روزهای پایانی‌اش نزدیک شده، برخی خبرنگارانی که امکان دیدن جام جهانی از نزدیک را پیدا کرده‌اند، از این موضوع نهایت استفاده را برده و دست به اقدام عجیبی زده‌اند.

طبق شنیده‌های فوتبالی، این خبرنگاران که امکان حضور در محوطه میکسدزون را دارند، بعد از دیدن بازیکنان مورد علاقه‌شان در میکسدزون، فوری به گوشی دست شده! و با آنها سلفی می‌گیرند. اتفاقی که هر چند در شان شخصیت حقوقی خبرنگاران نیست اما به دلیل محبوبیت ستاره هایی مثل رونالدو، مسی و نیمار و مودریچ و دیگر ستاره ها، خبرنگاری یادشان می رود و دوست دارند برای انتشار در صفحات مجازی شان این عکسهای سلفی منتشر کنند. شنیده شده افسران رسانه ای فیفا به این خبرنگاران در میکسد زون تذکر می دهند اما کو گوش شنوا! 

البته در این بین چند نمونه ایرانی هم وجود داشته که در طول جام جهانی، توانستند با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، سلفی بگیرند. البته در حین گرفتن سلفی، دستشان لرزیده بود و سلفی ها ایده آل از کار در نیامد.

علاوه بر ستارگان فعلی فوتبال جهان، ستارگان بازنشسته فوتبال جهان هم در دوحه حضور دارند و آنها علاوه بر مردم، هدف برخی خبرنگاران برای گرفتن سلفی هستند.

1984