واکنش توتی به کنار رفتن رونالدو از منچستر یونایتد

واکنش توتی به کنار رفتن رونالدو از منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در اوایل جام جهانی 2022 قطر بود که به طور کامل از منچستر یونایتد جدا شد و این قضیه با یک توافق دو جانبه صورت گرفت.

به گزارش فوتبالی، در واقع پس از حرف هایی که رونالدو علیه اریک تن هاگ، سرمربی شیاطین سرخ و همچنین مدیران این باشگاه زده بود، دیگر جایی برای ستاره پرتغالی در جمع شیاطین سرخ باقی نمانده بود و مدیران باشگاه تصمیم گرفتند به دوران حضور رونالدو پایان دهند.

فرانچسکو توتی اسطوره ایتالیایی درباره نحوه جدا شدن کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد گفت:" می دانم وقتی در اوج هستید و کنار گذاشته می شوید، چه حسی دارد. من فکر می کنم لازم است به او کمی احترام گذاشته شود. وقتی به چند ماه اخیر رونالدو نگاه کنید، مثل زنده شدن تجربه خودم است."

در این روز ها فینال جام جهانی نزدیک است فرانچسکو توتی با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 به قهرمانی رسید. فرانچسکو توتی درباره غیبت تیم ملی ایتالیا در این جام جهانی و این که اگر ایتالیا در این جام حضور داشت، تا کجا پیش می رفت، گفت:" ایتالیا حداقل به نیمه نهایی می رسید. قهرمانی در جام جهانی چیزی است که تا پایان زندگی آن را با خود همراه دارید."

1470