پیام اینستاگرامی خواهر رونالدو: بدترین جام جهانی تاریخ بود

پیام اینستاگرامی خواهر رونالدو: بدترین جام جهانی تاریخ بود

پایگاه خبری فوتبالی - کتیا آویرو خواهر کریستیانو رونالدو پیامی را در مورد جام جهانی قطر پس از قهرمانی آرژانتین مقابل فرانسه منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، خواهر رونالدو که همواره با پیام های جنجالی خود در حمایت از برادرش شناخته می شود، حالا در پیامی اینستاگرامی نوشته است:"بدترین جام جهانی تاریخ... که خوشبختانه به ما یک فینال بزرگ را هدیه داد. عجب بازی بود. تبریک به آرژانتین. این بچه (امباپه) واقعی به نظر نمی رسد. عجب آینده درخشانی در انتظارت است. خارق العاده است."

هر چند که دست امباپه از جام کوتاه ماند اما هت تریک این بازیکن در فینال جام جهانی باعث شد تا یک شب ماندگار داشته باشد. از زمان جف هورست در سال 1966 تا کنون هرگز نشده بود که بازیکنی در فینال هت تریک کند تا این که امباپه پس از 56 سال این کار را انجام داد. 

پرتغالی ها در حالی توسط مراکش از جام جهانی حذف شدند که به انتخاب داور آرژانتینی برای آن بازی انتقاد داشتند. به طور مثال په په بازیکن باتجربه تیم ملی پرتغال با کنایه گفته بود که فیفا از قبل خودش را برای جام جهانی آرژانتین آماده کرده است که البته به شکل عجیبی پیش بینی او درست از آب درآمد. در هر صورت آرژانتین پس از 36 سال فاتح جام جهانی شد تا مردم این کشور حسابی به وجد بیایند.

4125