گل‌گهر دو - هوادار یک / بازگشت شیرین گل گهر در خانه

گل‌گهر دو - هوادار یک / بازگشت شیرین گل گهر در خانه

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته دوازدهم لیگ برتر تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان با پیروزی مقابل هوادار، صدرنشین شد.

هفته دوازدهم لیگ برتر

دوشنبه 28 آذر

گل گهر - هوادار ساعت 17

ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان 

تیم داوری: داور:احمد محمدی، کمک‌ها:مهدی شفیعی و رضا حیدری؛ داور چهارم: مسعود حقیقی    

به گزارش فوتبالی، در یکی دیگر از بازی های هفته دوازدهم گل گهر سیرجان موفق شد با یک کامبک شیرین هوادار را شکست دهد تا موقتا صدر نشین جدول لیگ برتر شود. 

ترکیب گل‌گهر:

محسن فروزان، امیر جعفری، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، نوید عاشوری، مرتضی تبریزی، یونس شاکری، رضا شکاری

ترکیب هوادار:

میلاد فراهانی، صائب محبی، عزت پورقاز، مهدی عبدی، فرزاد جعفری، سپهر روزی‌طلب، نیما انتظاری، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، محمد میری و محمدجواد محمدی   

اخطار ها:

نیما انتظاری و محسن سفید چغایی( هوادار)، علیرضا آرتا ( گل‌گهر)   

 

شرح گل‌ها: 
گل‌گهر صفر - هوادار یک (38 - محسن سفید چغایی): پاس عمقی هافبک هوادار به محسن سفید چغایی رسید و این بازیکن پس از ورود به محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه فروزان فرستاد و با اشتباه سنگربان گل‌گهر، گل اول بازی به ثمر رسید.

گل‌گهر یک - هوادار یک (60- مرتضی تبریزی): یک و دوی زیبای شکاری و تیکدری و پاس شکاری و به عاشوری در گوشه راست محوطه جریمه با ارسال این بازیکن همراه شد و ارسال دقیق او به تبریزی رسید و شلیک او را در مرحله اول فراهانی دفع کرد اما توپ بازگشتی را خود تبریزی وارد دروازه هوادار کرد.

گل‌گهر دو - هوادار یک (74- آرمین سهرابیان): ارسال زیبای قاسمی نژاد از سمت چپ محوطه جریمه در تیر دورتر به سهرابیان رسید و ضربه سر او را مدافع هوادار از روی خط دور کرد اما توپ برگشتی به خود سهرابیان رسید و او این بار توانست دروازه هوادار را باز کند.

دقایق حساس:
دقیقه ۲۵: گل‌گهر صاحب یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه شد و ضربه شکاری با اختلاف کم از بالای دروازه هوادار بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: گل‌گهر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و عاشوری پشت توپ ایستاد. ارسال عاشوری را فراهانی به سختی دفع کرد اما توپ برگشتی را هم مصلح به روی دروازه ارسال کرد که باز هم فراهانی با نوک انگشتان خودش توپ را به اوت فرستاد.

دقیقه ۶۸: بابک مرادی با حرکتی تکنیکی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و تعادل خود را درون محوطه جریمه از دست داد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۴+۹۰: شوت محمد عباسی با پای چپ از پشت محوطه جریمه با اختلافی بسیار کم از بالای دروازه گل گهر به بیرون رفت.

دقیقه ۶+۹۰: ارسال بلند شجاعیان به فرزاد جعفری رسید و ضربه سر این بازیکن پس از برخورد به مدافعان گل‌گهر به کرنر رفت.

5960