پیش‌بینی درست و جالب پسر لینه‌کر در مورد فینال

پیش‌بینی درست و جالب پسر لینه‌کر در مورد فینال

پایگاه خبری فوتبالی - فینال جام جهانی به شدت مردم آرژانتین را خوشحال کرد هر چند که قطعا یک  شهروند انگلیسی با وجود دشمنی دیرینه میان کشورش و آرژانتین بیش از بقیه خوشحال شد.

به گزارش فوتبالی، جرج لینه کر پسر بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس و بارسلونا یک شرط بندی ریسکی برای فینال داشت که البته به لطف ان پنج هزار یورو درامدزایی کرد آن هم در حالی که فقط 23 یورو شرط بسته بود. در حقیقت لینه کر هفت نکته را در شرط خود گذاشته بود: این که بازی بیش از یک کارت زرد داشته باشد و در طول بازی بیش از پنج کرنر زده شود.  جرج همچنین پیش بینی حداقل یک گل از مسی و امباپه را داشت  و البته نتیجه بازی در 90 دقیقه را هم درست پیش بینی کرد.

پسر لینه کر به درستی پیش بینی کرده بود که بازی در 90 دقیقه با تساوی دو بر دو به اتمام می رسد و به وقت اضافه کشیده می شود و حتی پیش بینی کرده بود که آرژانتین در ضربات پنالتی به قهرمانی می رسد.

به نظر می رسد که پسر لینه کر خیلی خوش شانس بوده است که همه شرایطی که برای بازی پیش بینی کرده بود، درست از آب در آمده است چرا که به طور مثال اگر کولو موانی در دقیقه 120 فرصت گلزنی را از دست نمی داد و ضربه اش توسط دیبو مارتینز مهار نمی شد، کل پیش بینی او خراب می شد!

4125