برگزاری هفتمین کنگره پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اسفند ماه 1401 در قطر

برگزاری هفتمین کنگره پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اسفند ماه 1401 در قطر

پایگاه خبری فوتبالی- هفتمین کنگره بین المللی پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا اسفندماه امسال در دوحه قطر برگزار خواهد شد و در حاشیه این کنگره که هر چهار سال یک بار برگزار می شود از کلیه پزشکان و فیزیوتراپیست هایی که توسط فدراسیون فوتبال کاندیدای سنوات خدمت در فوتبال شده اند تقدیر می شود.

به گزارش فوتبالی، دکتر محمد رازی رییس فعلی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال که اخیرا به دلیل حواشی سازمان نظام پزشکی استعفا داده بود از سوی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و فدراسیون  کاندیدای ارزشمندترین پزشک فوتبال شد که از سوی ای اف سی جایزه ارزشمندترین پزشک فوتبال به نامبرده تعلق می گیرد.

دکتر بهار حسن میرزایی دبیر سابق کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از سوی کمیته پزشکی فدراسیون و فدراسیون به عنوان بهترین پزشک جوان آسیا معرفی شد و او هم جایزه بهترین پزشک جوان آسیا را کسب خواهد کرد. این جایزه برای اولین بار در سال 2019 توسط دکتر زهره هراتیان کسب شد.

دکتر امین نوروزی فیزیوتراپیست سابق استقلال که اخیرا به فدراسیون وزنه برداری به عنوان پزشک هم معرفی شده است، دکتر علیرضا شهاب فیزیوتراپیست تیم ملی، دکتر پرهان خانلری پزشک تیم ملی ، دکتر زهره هراتیان رییس ایفمارک ، دکتر توحید سیف برقی رییس سابق کمیته پزشکی و جمعی از پزشکان و فیزیوتراپیست های لیگ برتر بنا به سابقه فعالیت خود در فوتبال جوایز طلا ، نقره و برنز را به نشانه تشکر ای اف سی از حضور آنها در فوتبال، دریافت می کنند .

سخنرانان ایرانی این کنگره  دکتر زهره هراتیان و دکتر بهار حسن میرزایی در موضوعات مختلف حوزه پزشکی خواهند بود.

5960