حمایت مسی و رونالدو از عربستان برای جام جهانی 2030؟

حمایت مسی و رونالدو از عربستان برای جام جهانی 2030؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی بالاخره به آرزویش رسید و فاتح جام جهانی در قطر شد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی توانست جامی را ببرد که کریستیانو رونالدو موفق به کسب آن نشده بود اما حالا هیچ بعید نیست که دو ستاره سالهای اخیر فوتبال دنیا با هم متحد شوند. سیمون چادویک استاد ورزش و اقتصاد ژئوپولوتیک در دانشگاه تجارت در پاریس در مصاحبه ای اعلام کرد که عربستان در نظر دارد که از رونالدو و مسی به عنوان حامیان میزبانی این کشور در جام جهانی 2030 استفاده کند. در حقیقت جام جهانی 2030 صدمین سالگرد اولین جام جهانی تاریخ است و میزبان مسابقات در سال 2024 مشخص خواهد شد.

سیمون چادویک در این باره بیان کرد:" فقط دو چیز می تواند رونالدو و مسی را متحد کند: یکی لویی ویتون (اشاره به تبلیغ معروف با میز شطرنج) و دیگری عربستان."

در حقیقت النصر عربستان در نظر دارد که با پیشنهادی 30 ماهه به مبلغ 500 میلیون یورو کریستیانو رونالدو را بخرد و از طرفی مسی در سالهای اخیر به سفیر تبلیغاتی کشور عربستان تبدیل شده است. دولت عربستان اخیرا احتمال میزبانی مشترک این تیم برای جام جهانی 2030 با کشورهای یونان و مصر را مطرح کرده بود و البته گفته می شود که اروگوئه سخت در تلاش است تا میزبانی مشترک جام جهانی 2030 را در کنار آرژانتین به دست بیاورد. اروگوئه میزبان اولین جام جهانی تاریخ در سال 1930 بود و حالا به دنبال میزبانی در صدمین سالگرد جام جهانی هستند.

4125