مس رفسنجان صفر - صفر ملوان/ ملوان راه مساوی گرفتن را پیدا کرده/ اثری از تیکی تاکای نارنجی نیست

مس رفسنجان صفر - صفر ملوان/ ملوان راه مساوی گرفتن را پیدا کرده/ اثری از تیکی تاکای نارنجی نیست

پایگاه خبری فوتبالی-  در چارچوب رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر مس رفسنجان و ملوان به مصاف هم رفتند که این جدال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته سیزدهم لیگ برتر

شنبه 3 دی

مس رفسنجان - ملوان بندر انزلی ساعت 17

ورزشگاه: شهدای صنعت مس 

تیم داوری: داور:محمدرضا تارخ، کک‌ها: علیرضا مرادی و محمد هاشمی‌نسب، داور چهارم: ایمان کهیش

ترکیب مس رفسنجان:

داوود نوشی‌صوفیانی، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، حسن جعفری، مهدی ترکمان، فرشید باقری، سید مهدی حسینی، محسن آذرباد، فراز امامعلی و لوسیانو پریرا

ترکیب ملوان بندر انزلی:

ایمان صادقی، مجید عیدی، علیرضا خوشکفا، سعید کریمی، پدرام قاضی پور، محمود مطلق زاده، صادق بارانی، مهران احمدی، مسعود زائر کاظمینی، سجاد بازگیر، مهدی مومنی

اخطارها:

شاهین توکلی (61)، امید لطیفی 83 مس رفسنجان

محمود مطلق زاده 76 - سهیل فداکار 86 - سعید کریمی ۲+۹۰ ملوان

دقایق حساس:

دقیقه ۶: ارسال بازیکنان مس از سمت چپ و ضربه سر مهاجم این تیم را ایمان صادقی به سختی در آغوش گرفت.

دقیقه ۸: ارسال زیبای آذرباد از سمت راست روی سر باهیا فرود آمد و مدافع پیش تاخته مس با ضربه سر دروازه ملوان را تهدید کرد اما صادقی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۸: حرکت ترکیبی و زیبای بازیکنان ملوان از سمت راست شکل گرفت و پاس عمقی بازگیر از پشت محوطه جریه به احمدی رسید اما نوشی صوقیانی در موقعیتی تک به تک مهاجم ملوان را ناکام گذاشت.

دقیقه ۲۷: یک و دوی زیبای آذرباد و حسینی پشت محوطه جریمه ملوان منجر به تک به تک شدن حسینی با سنگربان ملوان شد اما خروج به موقع صادقی مانع فروپاشی دروازه ملوان شد.

دقیقه ۵۵: ارسال زیبای توکلی از سمت راست به محوطه جریمه ملوان روی سر آذرباد فرود آمد و ضربه سر او را صادقی با نوک انگشتانش به بیرون فرستاد.

دقیقه ۵۷: ارسال کرنر توسط آذرباد و ضربه سر بازیکن مس که دوباره صادقی با واکنش خود مانع گلزنی مسی‌ها شد.

دقیقه ۵۹: باز هم ارسال ترکمان از سمت چپ که با ضربه سر بازیکنان مس رو به رو شد اما دوباره صادقی مانع فروپاشی دروازه ملوان شد.

دقیقه ۶۴: شاهین توکلی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما شلیک سهمگین این بازیکن با اختلافی ناچیز از کنار دروازه صادقی بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: بازیکنان مس در دو صحنه متوالی با ارسال‌های خطرناک خود دروازه ملوان را تهدید کردند اما هوشیاری مدافعان ملوان مانع فروپاشی دروازه این تیم شد.

دقیقه ۹۰: هجوم همه جانبه بازیکنان مس و ضربه امید لطیفی از پشت محوطه جریمه که این بار مدافع ملوان توپ را از روی خط دروازه برگرداند. 

2636