استوری ویژه مربی پرسپولیس؛ ویرا، لوکادیا نمی‌شود

استوری ویژه مربی پرسپولیس؛ ویرا، لوکادیا نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- در حالیکه سفارت برزیل به هیچ برزیلی شاغل در ایران، توصیه ای نداشته مربی برزیلی پرسپولیسی‌ها با یک استوری خواسته تا به شیوه مجازی، خودش را پیش پرسپولیسی ها عزیزتر کند!

به گزارش فوتبالی، در حالی که پرسپولیسی‌ها هنوز از شوک خروج ناگهانی یورگن لوکادیا از ایران خارج نشده‌اند اوسما ویرا مربی برزیلی پرسپولیس، با انتشار یک استوری، احتمالا این پیغام را به مدیران و هواداران تیمش داده که برنامه‌ای برای ترک ایران ندارد.

همانظور که گفته شد سفارت برزیل، به هیچ برزیلی توصیه نکرده که ایران را ترک کنند، اما ویرا با استوری اش خواسته در یک تکنیک اینستاگرامی، به هواداران پرسپولیس، نشان دهد که برنامه‌ای برای قطع همکاری با پرسپولیس و ترک ایران ندارد.

اوسمار ویرا که سابقه مربیگری در اینترناسیونال و کورینتیانس برزیل را در کارنامه دارد و سالها در فوتبال برزیل مشغول به کار بود در ابتدای فصل جانشین حمید مطهری روی نیمکت قرمزها شد و دستیار اول یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود.

او در حالی تصمیم به ماندن در ایران گرفته که گفته می‌شود رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال هم در صورت اینکه استقلال به تعهدات مالی‌اش در قبال او عمل کند، مشکلی برای ادامه همکاری با این تیم نخواهد داشت.

7655