رئال مادرید شرایط سرمربی بایرن مونیخ را زیر نظر دارد

رئال مادرید شرایط سرمربی بایرن مونیخ را زیر نظر دارد

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه ال ناسیونال مدعی است که یولیان ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ، یکی از گزینه‌های هدایت رئال مادرید بعد از کارلو آنچلوتی است. 

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی یکی از بهترین سرمربیان تاریخ رئال مادرید محسوب می‌شود. او که دومین دوره حضورش در سانتیاگو برنابئو را سپری می کند، موفق به کسب 2 جام لیگ قهرمانان اروپا شده و توانسته نامش را در تاریخ این باشگاه جاودانه کند. به هر حال آنچلوتی 63 ساله است و رفته رفته به پایان دوران مربیگری‌اش نزدیک می شود و فلورنتینو پرز می داند که باید جانشینی در خور شان باشگاه پیدا کند تا موفقیت های لوس بلانکوس ادامه دار باشد.                                                     

ال ناسیونال مدعی است که یکی از کاندیداهای اصلی جانشینی کارلو آنچلوتی، یولیان ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ است. دیگر گزینه این باشگاه، توماس توخل سرمربی سابق چلسی و پاریسن ژرمن است که چند وقت بعد از قهرمانی با آبی های لندن در لیگ قهرمانان اروپا، از سمتش اخراج شد. ال ناسیونال گزارش می دهد که توخل جزو اولویت های اصلی این باشگاه است، اما مدیران واقعا یولیان ناگلزمان را به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل می بینند و بدشان نمی آید که نیمکت را به دستان این سرمربی 43 ساله بسپارند. 

4416