بزرگان اروپا به دنبال خرید پدیده 18 ساله اسپانیایی

بزرگان اروپا به دنبال خرید پدیده 18 ساله اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که باشگاه های زیادی در اروپا شرایط خرید ایوان فرسندا دفاع راست اسپانیایی و آینده دار باشگاه وایادولید را دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس،  آرسنال،نیوکاسل، دورتموند و چندین باشگاه دیگر لیگ انگلیس برای خرید فرسندا دست به کار شده اند و در نظر دارند که این بازیکن اینده دار را هر چه زودتر بخرند. توتواسپورت مدعی است که قیمت این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 30 میلیون یورو خواهد بود.

دفاع راست 18 ساله وایادولید توانسته مراحل ترقی را با سرعت زیادی طی کند.این بازیکن آماده جهش بزرگ دوران فوتبالش است و مشتریانش می خواهند پیش از آن که قیمت این بازیکن بیش از این بالا برود، او را به خدمت بگیرند. 

فرسندا تجربه حضور در آکادمی های رئال مادرید، بوادیا، کیخورنا و لگانس را دارد و در سال 2020 وارد آکادمی وایادولید شده است. اولین بازی حرفه ای این بازیکن در حالی انجام شد که هفده سال و سه ماه و هشت روز سن داشت و در بازی وایادولید و بتیس در کوپا به میدان رفت. این دفاع راست در تیم زیر 19 سال اسپانیا هم عضویت دارد. وایادولید ترجیح می دهد که ایوان را تا تابستان حفظ کند تا به بقای آنها در لالیگا کمک کند اما اگر پیشنهاد خوبی برسد، مشکلی برای فروش وی در زمستان ندارند.

4125