بازیکن موردعلاقه سرمربی سابق اسپانیا از بین رونالدو و مسی

بازیکن موردعلاقه سرمربی سابق اسپانیا از بین رونالدو و مسی

پایگاه خبری فوتبالی - ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا می گوید که بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، انتخاب او فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن است. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته تیم‌های فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی 2022 قطر را در ورزشگاه لوسیل برگزار کردند. در ابتدا آلبی سلسته با درخشش آنخل دی ماریا با دو گل پیش افتاد، اما تنها در 3 دقیقه، فرانسه با گلزنی کیلیان امباپه دو گل زد تا بازی به وقت‌های اضافی برود. در وقت‌های اضافی لیونل مسی دوباره برای آرژانتین گلزنی کرد، اما دوباره امباپه اجازه نداد تا شادی آرژانتینی ها تکمیل شود و با گلزنی‌اش از روی نقطه پنالتی، بازی را به ضربات پنالتی کشاند، اما در نهایت آرژانتین در ضربات پنالتی پیروز شد تا مسی برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

به نقل از سایت گل، دل بوسکه در مصاحبه‌ای با مارکا گفت: "بهترین بازیکنی که تاکنون دیده‌ام، لیونل مسی است. بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، انتخابم قطعا لیونل مسی است. از میان تمام بازیکنانی که در طول زندگی‌ام دیده‌ام، مسی بیشترین ثبات را داشته و کیفیتش به عنوان یک فوق ستاره ثابت شده است. او فصل‌های خیلی خوبی در بارسلونا سپری کرد و حالا با آرژانتین قهرمان جهان شد."

4416