استقبال جنون‌‎آمیز از مسی در جشن تولد برادرزاده‌اش

استقبال جنون‌‎آمیز از مسی در جشن تولد برادرزاده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره ارژانتینی پی اس جی شادترین روزهای زندگی خود را تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، مسی پس از قهرمانی جام جهانی به زادگاهش و شهر روساریو رفته است و در کنار خانواده اش در حال استراحت و لذت بردن از تعطیلات است. لئو سه شنبه شب به همراه همسرش آنتونلا و سه فرزندش تیاگو، ماتئو و سیرو به جشن تولد 15 سالگی مورا، دختر رودریگو مسی و برادرزاده ستاره پی اس جی رفتند.

مسی در زمان ورود به مراسم تولد با استقبال جنون آمیزی از سوی هوادارانش  مواجه شد. این ستاره ساعت 20:59 وارد مراسم شد که از طریق یک ون سفید به آن جا منتقل شد. هواداران مسی که از حضورش خبر داشتند، استقبال گرمی از او به عمل آوردند.

در حقیقت در تصاویری که توسط برنامه "تله نوچه" منتشر شده، ماموران امنیتی سخت تلاش می کنند تا لئو را به محل جشن برسانند.  مسی از قبل هم محبوبیت زیادی میان مردم کشورش داشت اما از زمان قهرمانی جام جهانی این محبوبیت چند برابر بیشتر شده است.  هواداران با شعارهایی نظیر "ایول قهرمان" یا "اوله، اوله، لئو، لئو" به تشویق ستاره پی اس جی پرداختند. این مراسم در منطقه "لافلوریدا" در خیابان "داوید پنیا" برگزار شد که سلیا و خورخه، والدین مسی هم از حاضران در مراسم بودند.

گروه موسیقی "لوس پالمراس" در این مراسم برای حاضران اجرا کردند و خود لئو هم ترانه "Muchachos" را به همراه برادر و همسرش همخوانی کرد.

4125