بعد از رفتن رونالدو، چه کسی در منچستریونایتد "رییس" شد؟

بعد از رفتن رونالدو، چه کسی در منچستریونایتد "رییس" شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پاتریس اورا ستاره اسبق منچستریونایتد که الان به عنوان مفسر فوتبال مشغول به کار است، می گوید که خروج کریستیانو رونالدو از این باشگاه، به نفع برونو فرناندز شد و حالا او فرد اول شیاطین سرخ است. 

به گزارش فوتبالی، دوره جدیدی در منچستریونایتد پس از خروج کریستیانو رونالدو آغاز شده. این ستاره پرتغالی 2 ماه قبل یک مصاحبه جنجالی با یپرس مورگان انجام داد که در آن مستقیماً به شخص تن هاگ و مالکان منچستریونایتد توهین کرد تا بدین ترتیب پیش از شروع جام جهانی 2022، شیاطین سرخ به صورت رسمی با او قطع همکاری کنند.

به نقل از سایت گل، پاتریس اورا به آمازون پرایم ویدئو بعد از پیروزی سه بر صفر منچستریونایتد مقابل ناتینگهام فارست گفت: "برونو فرناندز حالا مرد اول منچستریونایتد است و شما می توانید این موضوع را الان به خوبی حس کنید، چون دیگر کریستیانو آن جا نیست و او حالا رییس شده است. او کسی است که ضربات ایستگاهی را می زند و پشت ضربات کرنر می ایستد. من عذر می خواهم، اما این دقیقا همان چیزی بود که برونو به دنبالش بود."

منچستریونایتد در ادامه مسیر خود در روز سال نوی میلادی به مصاف ولورهمپتون خواهد رفت و در همین حال رونالدو در حال نهایی کردن انتقالش به النصر خواهد بود.

4416