ماجرای دلخوری وزیر ورزش از آجورلو: وقتی سجادی با مدیرعامل استقلال، قهر بود!

ماجرای دلخوری وزیر ورزش از آجورلو: وقتی سجادی با مدیرعامل استقلال، قهر بود!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای، درباره دلخوری وزیر ورزش از او صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، مصطفی آجورلو در شرایطی 23 مهر ماه از مدیرعاملی استقلال برکنار شد که درباره دلایل این اتفاق، گمانه‌زنی‌های متعددی صورت گرفت. از اختلافهای آجورلو با سازمان صدا و سیما گرفته تا برخی حاشیه‌ها در اردوی استقلال که باعث شد تغییرات مدیریتی در استقلال کلید بخورد.

وزیر ورزش در یک کنفرانس خبری، در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره برکناری آجورلو، توضیح ویژه‌ای نداد و ضمن اشاره به اینکه تغییرات در ورزش، امر مرسومی است، اعلام کرد که دلایل مدیریتی در این موضوع نقش داشته و وزارت ورزش به تصمیم هیات مدیره باشگاه استقلال احترام گذاشته است.

در چنین شرایطی، مصطفی آجورلو که بعد از جدایی از استقلال، با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده بود، در یک گفت و گوی اینترنتی مدعی شده که وزیر ورزش، حدود 5 ماه با او قهر بود و جواب تلفن او را هم نمی‌داد و کار به جایی رسید که خبری از حمید سجادی در جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر نبود. البته آجورلو گفته که قهر وزیر با او چندین ماه بوده و قهرمانی استقلال هم در همان بازه قهر اتفاق افتاده است. 

از دید مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، نامه‌هایی که او به ابراهیم رئیسی درباره حق پخش و تبلیغات محیطی و چندمساله دیگر داده بوده باعث دلخوری وزیر ورزش شده و احتمالا سجادی به این دلیل که این نامه‌ها بدون اطلاع او به رییس جمهور رسیده از آجورلو دلخور شده است.

1984