پیروزی عجیب لیورپول با همکاری مدافع لسترسیتی

پیروزی عجیب لیورپول با همکاری مدافع لسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در یک دیدار خانگی مقابل لسترسیتی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و بیست و هشت امتیازی شد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، جمعه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های لیورپول و لسترسیتی در ورزشگاه آنفیلد مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از شروع این بازی، قرمزهای بندرمرسی ساید با 25 امتیاز در رده ششم و لسترسیتی با 17 امتیاز در رده سیزدهم قرار داشتند. 

در نیمه اول لسترسیتی شروع بسیار خوبی داشت و در دقیقه 4 توسط کرنان دیوسبری هال به گل رسید. در ادامه لیورپول حملات زیادی روی دروازه مهمان طراحی کرد و در دقیقه 38 ووت فائز مدافع لسترسیتی به اشتباه دروازه خودی را گشود و هفت دقیقه بعد دوباره فائز همان اشتباهش را تکرار کرد و دوباره برای لیورپول گلزنی کرد تا کاری را که مهاجمان لیورپول در انجامش ناکام بودند را دو بار انجام دهد و نیمه اول با پیروزی دو بر یک میزبان به پایان رسید. 

در نیمه دوم لیورپول بیشتر سعی در کنترل بازی داشت و عملاً در این کار موفق بود. لسترسیتی آنجنان توان حمله کردن و رد شد از سد دفاعی شاگردان کلوپ را نداشت تا این بازی در نهایت با پیروزی 2-1 لیورپول به پایان برسد. 

4416