عکس؛ رونالدو به همراه جورجینا و فرزندانش در مراسم معارفه

عکس؛ رونالدو به همراه جورجینا و فرزندانش در مراسم معارفه

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در ورزشگاه مرسول پارک برگزار شد و به این ترتیب ستاره پرتغالی کار خود را به طور رسمی در جمع النصری ها آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو شب گذشته به همراه نامزد و فرزندان خود راهی شهر ریاض عربستان شد تا برای مراسم معارفه در این باشگاه آماده شود. اکنون کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش یعنی جورجینا رودریگز و فرزندانش یعنی جونیور، اوا، ماتئو و آلانا مارتینا راهی ورزشگاه مرسول پارک شدند و در مراسم معارفه شرکت کردند.

رونالدو مقابل هواداران تیم عربستانی گفت:" خوشحالم اینجا هستم. استقبال خوبی از من شد. خانواده‌ام از استقبال راضی هستند. به شما قول می دهم بیشترین تلاشم را بکنم. می خواهم به عربستان سعودی در توسعه فوتبال و سایر مسائل مربوط به جوانان کمک کنم. می دانم که عربستان یک لیگ رقابتی دارد و می خواهم مردم و هواداران را خوشحال کنم."

ستاره پرتغالی در ادامه افزود:" من و خانواده‌ام می خواهیم از شما تشکر کنیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد."

به این ترتیب معارفه رونالدو در النصر عربستان برگزار شد و اکنون باید منتظر اولین بازی او در این تیم باشیم. النصر در این فصل به دنبال قهرمانی در لیگ عربستان است و در فصل آینده نگاهی به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

1471