پیروزی عجیب بارسلونا مقابل اینترسیتی در 120 دقیقه

پیروزی عجیب بارسلونا مقابل اینترسیتی در 120 دقیقه

پایگاه خبری فوتبالی - در رقابت های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، بارسلونا و اینترسیتی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می رسید بارسلونا کار راحتی در این بازی دارد، اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت. بارسا در این بازی میهمان بود و در نهایت در 120 دقیقه توانست حریف خود را شکست دهد و راهی دور بعدی شود چرا که بارسلونا در پایان 90 دقیقه مقابل اینتر سیتی به تساوی سه بر سه رسید.

در این بازی اینترسیتی پا به پای بارسلونا پیش می رفت. در ابتدا آرائوخو در دقیقه 4 برای بارسلونا گلزنی کرد اما سولدویلا در دقیقه 59 گل مساوی را زد. دوباره در دقیقه 66 عثمان دمبله گل دوم بارسلونا را زد اما باز هم سولدویلا در دقیقه 74 گلزنی کرد و بازی دو بر دو مساوی شد. در دقیقه 77 رافینیا گل سوم بارسلونا را زد و در جواب آن سولدویلا گل سوم اینترسیتی را در دقیقه 86 به ثمر رساند و به این ترتیب سولدویا مقابل بارسلونا هت تریک کرد.

در وقت های اضافه آنسو فاتی در دقیقه 103 موفق شد دروازه اینتر سیتی را باز کند و دیگر این تیم دسته های پایین فوتبال اسپانیا نتوانست گلزنی کند تا بارسلونا با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد.

این بازی نشان داد که اوضاع تیم ژاوی مناسب نیست و پس از جام جهانی، این تیم هماهنگی خود را از دست داده است.

1470