واکنش ژاوی به برد سخت و عجیب بارسلونا مقابل اینترسیتی

واکنش ژاوی به برد سخت و عجیب بارسلونا مقابل اینترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در بازی خود در رقابت های کوپا دل ری یا همان جام حذفی اسپانیا موفق شد در پایان 120 دقیقه مقابل اینترسیتی به پیروزی برسد که این نتیجه در نوع خود عجیب و غریب و باورنکردنی بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با نتیجه 4 بر 3 اینترسیی را شکست داد و اوریول سولدویلا، بازیکن اینترسیتی در این بازی مقابل بارسلونا هت تریک کرد. کمتر کسی فکرش را می کرد تیم اینتر سیتی بتواند عملکردی به این خوبی مقابل بارسلونا داشته باشد.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از بازی، درباره عملکرد بارسا در این دیدار گفت:" فکر می کنم ما در زمینه انتقال توپ، ریتم بازی و خلق موقعیت خوب بودیم اما باید خیلی زودتر پیروزی را قطعی کنیم. خودمان زندگی را برای خودمان سخت کردیم. در مجموع از عملکرد تیم راضی هستم اما از نظر تعیین کنندگی و استفاده از موقعیت ها نه. در سایر زمینه ها به نظر من ما خوب کار می کنیم."

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود:" شانس های زیادی داشتیم تا قبل از کشیده شدن بازی به وقت های اضافه پیروز شویم اما از آنها استفاده نکردیم و به همین دلیل به شدت به زحمت افتادیم. نمی توانیم از این موضوع راضی باشیم. چه در دفاع و چه در حمله، قدرت تعیین کنندگی و برش لازم را نداشتیم."

1471