حمایت ویژه سرمربی لیورپول از دروازه‌بان برزیلی

حمایت ویژه سرمربی لیورپول از دروازه‌بان برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در رقابت های جام حذفی انگلیس، لیورپول و ولورهمپتون به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و شاگردان یورگن کلوپ نتوانستند کار را یکسره کنند و به این ترتیب در بازی تکراری باید به مصاف ولورهمپتون بروند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی آلیسون بکر دروازه بان برزیلی لیورپول یک اشتباه فاجعه بار داشت که منجر به گل خوردن لیورپول شد. یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول از عملکرد کلی دروازه بان تیم خود دفاع کرد و گفت:« آن گل نباید رقم می‌خورد ولی همه ما می‌دانیم آلیسون چند بار ناجی ما شده است. حریف قبل از آن هم ضد حمله زده بود. هر بار که آداما ترائوره صاحب توپ می‌شود، خطرناک است. ما با گلی فوق العاده به بازی برگشتیم و در بین دو نیمه خواستار پیشرفت و تغییر بودیم تا بیشتر برای حریف دردسرساز شویم.»

کودی گاکپو، ستاره هلندی که به تازگی به لیورپول پیوسته است، اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد و در دقیقه ۸۴ به جای چمبرلین وارد زمین شد. کلوپ درباره عملکرد این بازیکن گفت:« برای قدم اول، آسان نبود. نمی‌توانستیم انتظار عملکرد بی نقصی را داشته باشیم ولی او نشانه‌های خوبی را بروز داد.»

1470