واکنش آنچلوتی به از دست دادن ۳ امتیاز مقابل ویارئال

واکنش آنچلوتی به از دست دادن ۳ امتیاز مقابل ویارئال

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته شانزدهم از رقابت های لالیگا رئال مادرید و ویارئال در ورزشگاه لاسرامیکا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی ویارئال موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و رئال مادرید هر سه امتیاز این بازی را از دست داد و لالیگا را در سال ۲۰۲۳ با شکست آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره شکست مقابل ویارئال و عملکردی که رئال مادرید در این بازی داشت، گفت:«  ویارئال بهتر از ما بازی کرد و نتوانستیم در سطح آن ها باشیم. بازیکنان ما به اندازه قبل جام جهانی روی فرم نیستند اما این دلیل شکست ما در این بازی نبود. ما بد بودیم و در خط هافبک فضای خالی زیادی به حریف دادیم.»

آنچلوتی در ادامه افزود:« بازی سختی بود و ما شرایط را برای خود کمی پیچیده کردیم. خوب دفاع نکردیم، اشتباهاتی داشتیم که معمولاً مرتکب آن ها نمی شویم و سپس بازگشت به بازی کار آسانی نبود. همانند سال گذشته، سال را خوب شروع نکردیم‌. می خواستم به بازی سرعت دهم. سعی کردیم بازی را به تساوی بکشانیم اما نتوانستیم و حال به آینده فکر می کنیم.»

اکنون رئال مادرید با یک بازی بیشتر از بارسلونا با این تیم هم امتیاز است و بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید اگر امتیاز بگیرد می تواند به تنهایی صدرنشین لالیگا شود.

1470