میلان دو - دو رم/ بازگشت رویایی شاگردان آقای خاص در سن سیرو!

میلان دو - دو رم/ بازگشت رویایی شاگردان آقای خاص در سن سیرو!

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در یک دیدار خانگی مقابل رم با نتیجه دو بر دو متوقف شد تا فاصله‌اش را با ناپولی صدرنشین به 7 امتیاز افزایش یابد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هفدهم رقابت های سری آ ایتالیا، تیم‌های میلان و رم از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم سن سیرو مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که روسونری با 36 امتیاز در رده سوم و رم با 30 امتیاز در جایگاه ششم قرار داشت. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، زیرا میلان در صورت برنده نشدن، فاصله‌اش با ناپولی بیشتر می شد و در آن سو شاگردان ژوزه مورینیو می توانستند خودشان را به جمع 4 تیم برتر نزدیک تر کنند. 

در نیمه اول میلان به مراتب تیم بهتری از رم بود. آن‌ها از بعد از گذشت 20 دقیقه حملات خود را روی دروازه مهمان تشدید کردند و در دقیقه 30، پیر کالولو گل اول را به ثمر رساند تا نیمه اول با پیروزی یک بر صفر میزبان به پایان برسد. 

در نیمه دوم رم بازی را بهتر آغاز کرد، اما این میلان بود که زودتر توسط توماسو پوبگا به گل دوم رسید. در دقیقه 87 رم توانست با ضربه راجر ایبانز اختلاف را به حداقل برساند و در دقیقه 90+4 تامی آبراهام مهاجم انگلیسی، حساب کار را 2-2 برابر کرد تا میلان به راحتی 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کند.

4416