اتلتیکو مادربد صفر - یک بارسلونا/ پیروزی آبی اناری ها مقابل اتلتیکو مادرید و تکیه زدن به صدر

اتلتیکو مادربد صفر - یک بارسلونا/ پیروزی آبی اناری ها مقابل اتلتیکو مادرید و تکیه زدن به صدر

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته شانزدهم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را بارسلونا با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند و موفق شد هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد و بر صدر جدول لالیگا تکیه بزند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به باخت رئال مادرید مقابل ویارئال، فرصت خوبی برای بارسلونا فراهم شد تا شاگردان ژاوی بتوانند با پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید، اختلاف خود با رئال مادرید را به عدد سه برسانند و در نهایت بارسا از این فرصت استفاده کرد و با شکست اتلتیکو مادرید، با 41 امتیاز جایگاه خود در صدر جدول لالیگا را محکم کرد.

در این بازی تک گل بارسلونا را عثمان دمبله در دقیقه 22 روی پاس گاوی به ثمر رساند. دمبله بازیکنی است که به شدت مورد حمایت ژاوی هرناندز قرار دارد و سرمربی آبی و اناری ها همواره از دمبله به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیمش یاد می کند.

اکنون بارسلونا بدون حضور لواندوفسکی در بازی خارج از خانه خود موفق شد به پیروزی برسد که این قضیه برای بارسا یک امتیاز بزرگ محسوب می شود و آن ها می توانند به تلاش برای قهرمان شدن در این فصل از رقابت های لالیگا ادامه دهند.

1470