رسمی؛ مربی کاتالان سرمربی جدید تیم رونالدو و برونو فرناندز

رسمی؛ مربی کاتالان سرمربی جدید تیم رونالدو و برونو فرناندز

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی سابق تیم ملی بلژیک رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی پرتغال انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، فرناندو گومز سرمربی تیم ملی پرتغال در کنفرانس مطبوعاتی در حالی که مارتینز در کنارش ایستاده بود، گفت:"از هیجان و جاه طلبی روبرتو مارتینز در پاسخ به دعوت ما تشکر می کنم. این لحظه مهمی برای تیم ملی است."

مارتینز که اهل منطقه کاتالونیا در اسپانیا است، پس از ناکامی بلژیک در جام جهانی قطر و حذف این تیم از مرحله گروهی از سمتش کناره گیری کرد و به دوران شش ساله حضورش در تیم ملی بلژیک خاتمه بخشید. بزرگترین دستاورد مارتینز در تیم ملی بلژیک به کسب رتبه سوم جام جهانی روسیه برمی گردد. مارتینز 49 ساله جایگزین فرناندو سانتوس می شود که او هم پس از حذف توسط مراکش با فدراسیون فوتبال پرتغال قطع همکاری کرده بود. سانتوس به خاطر تاکتیک هایش به شدت مورد انتقاد بود که در سال 2014 هدایت تیم ملی پرتغال را به عهده گرفت و در 109 بازی روی نیمکت این تیم نشست که فاتح یورو 2016 و لیگ ملت های اروپا 2019 شده بود.

حالا بسیاری از فوتبالدوستان می خواهند بدانند که نظر روبرتو مارتینز در مورد رونالدو چیست و آیا ستاره النصر در تیم ملی پرتغال همچنان حضور خواهد داشت یا نه چرا که سانتوس در جام جهانی اخیر نشان داد که رابطه خوبی با رونالدو ندارد و حالا باید دید که نظر مارتینز در مورد شماره هفت محبوب تیمش چیست.

4125