خشم بشیکتاش از پیشنهاد منچستریونایتد به مهاجم هلندی

خشم بشیکتاش از پیشنهاد منچستریونایتد به مهاجم هلندی

پایگاه خبری فوتبالی - ووت وگهورست مهاجم هلندی به صورت قرضی از بشیکتاش راهی برنلی شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه انگلیسی در لیگ دسته دو حضور دارد و حالا در نظر دارند که وگهورست را برگردانند و این بازیکن را روانه منچستریونایتد کنند تا درآمدزایی کنند. گفته می شود که یونایتد در نظر دارد که مهاجم تیم ملی هلند را به صورت قرضی با بند خرید ده میلیون یورویی به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو به خدمت بگیرد.

به نظر می رسد که بشیکتاش از این شایعات خوشحال نیست. باشگاه ترکیه ای در بیانیه ای اخباری که در این باره مطرح شده را تکذیب کرد:" باید اعلام کنیم که خبری که در مورد وجود بند فسخ در قرارداد وگهورست بازیکن ما با مبلغ 2.5 میلیون یورو در صورت پیشنهاد از لیگ انگلیس مطرح شده، کاملا خیالی و کذب است. بدین ترتیب این خبر که بازیکن مذکور در روز سه شنبه از ما جدا می شود، کاملا غلط است."

در حال حاضر منچستریونایتد با وکلای وگهورست به توافق رسیده اند و تن هاگ منتظر است تا انتقال هر چه زودتر نهایی شود. بشیکتاش نمی خواهد این مهاجم را رایگان از دست بدهد و به دنبال دریافت غرامت در صورت جدایی وی هستند. وگهورست که در جام جهانی در بازی آرژانتین و هلند خوش درخشید و به خاطر توهین های مسی به خودش مورد توجه قرار گرفت، در این فصل در هجده بازی در بشیکتاش 9 گل و چهار پاس گل داشته است.

4125