آرسنال حریف منچسترسیتی در جام حذفی شد

آرسنال حریف منچسترسیتی در جام حذفی شد

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال در دیدار خارج از خانه مقابل آکسفورد سیتی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید تا حریف منچسترسیتی در مرحله بعدی جام حذفی انگلستان شود. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه راند سوم جام حذفی انگلیس، تیم‌های آکسفورد یونایتد و آرسنال از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه قسام مقابل هم به میدان رفتند. نکته جالب این بازی، نتایج گذشته آرسنال مقابل آکسفورد بود که 4 بازی از 5 دیدار گذشته دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. با این حال وضعیت توپچی‌ها در این فصل با فصول قبل بسیار متفاوت است و در حال حاضر آن‌ها با پنج امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس هستند. 

در نیمه اول شاهد بازی آرامی بودیم. بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود و دو تیم موقعیت‌های خیلی خطرناکی خلق نکردند تا این نیمه با تساوی بدون گل به  پایان برسد. 

اما در نیمه دوم شاهد دیدار متفاوتی بودیم. آرسنال تلاشش را چند برابر کرد تا مقابل میزبان شگفت زده نشود. در دقیقه 63 روی ارسال ویرا، محمد الننی با ضربه سر دروازه آکسفورد را گشود و شش دقیقه بعد ادی انکتیا اختلاف را دو برابر کرد و در نهایت در دقیقه 75 دوباره انکتیا گلزنی کرد تا آرسنال با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد و حریف منچسترسیتی شود. 

4416