طعنه سنگین فتح‌‌الله‌‌زاده به آجورلو؛ ما ته چاه هستیم/ بمب‌تان در خود باشگاه ترکیده است!

طعنه سنگین فتح‌‌الله‌‌زاده به آجورلو؛ ما ته چاه هستیم/ بمب‌تان در خود باشگاه ترکیده است!

پایگاه خبری فوتبالی - فتح الله زاده بالاخره پاسخ صحبت های آجورلو در یک مصاحبه اینترنتی داد.
به گزارش فوتبالی، علی فتح الله زاده در پاسخ به صحبت های مصطفی آجورلو در برنامه فوتبال برتر گفت:" بعضی ها واقعا خیلی پررو هستند! آنهایی که جرات دارند و می توانند مناظره کنند، یاعلی بگویند و اینجا بیایند. من حاضرم با هرکسی رو در رو نه پشت و رو حرف بزنم چون فضای خیلی بدی شده است."

فتح‌الله‌زاده ادامه داد:" ما ۲۴۰ میلیارد تخلف داریم و این را من نگفته ام، رئیس سازمان خصوصی سازی گفته است. گفته‌اند ما ۴۰۰ هکتار زمین داریم؟ مردم کجاست این ۴۰۰ هکتار زمین یا مکان هایی که گفته اند زمین خریدیم؟! من تماس گرفته ام و همگی گفته اند که ما اصلا چنین قراردادی نداریم".

مدیرعامل استقلال با طعنه به مدیریت سابق آبی‌ها گفت:" به شعور هوادار توهین نکنید. ما ۷۰۰ میلیارد خرج کردیم و نه به مربی پول دادیم و نه به بازیکن. کسی که می‌گوید من می چسبانم به اوج، اتفاقا بالانس ایستاده و سر و ته می بیند؛ ما ته چاه هستیم! مگر نمی‌گفتید ۱۰۰۰ میلیارد می‌آوریم؟ درست می‌گویند ۱۰۰۰ میلیارد بدهی آورده‌اند. من نجابت به خرج داده ام اما این دلیل نمی‌شود که شما ما را مسخره کنید."

فتح‌الله‌زاده در حالی که به انتقادها از عملکرد مدیریت قبلی ادامه می‌داد گفت:"می‌گویند بمب ترکانده اند. بمب ترکاندن هنر می خواهد. بمب ترکانده ام که خسرو حیدری، نکونام، مجیدی، رحمتی و سوپر استار تیم رقیب یعنی هاشمی نسب به استقلال آمده است. بله شما بمب ترکانده‌اید اما در خود باشگاه ترکیده است با هزار میلیارد بدهی!"

۷۷۶۸