احکام سنگین علیه اقدامات غیراخلاقی مربیان لیگ زنان آمریکا

احکام سنگین علیه اقدامات غیراخلاقی مربیان لیگ زنان آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ زنان آمریکا احکام سنگینی را علیه مربیانی در این کشور صادر کرد که به آزار جنسی فوتبالیست های زن متهم شده بودند.

به گزارش فوتبالی، پل رایلی (نورث کارولینا کورج)، روری (شیکاگو رد استارز)، ریچی بورک (واشنگتن اسپیریت) و کریستین هالی (راسینگ لوئیزویل) مربیانی هستند که به صورت مادام العمر از فوتبال زنان آمریکا اخراج شدند.از سویی کریگ هریگتون (اوتا رویالز) و آلیس لاهوئه (نیوجرسی) نیز به علت عدم همکاری در این پرونده به مدت دو سال از مربیگری محروم شدند.

این پرونده با اتهام به پل رایلی در مورد آزار جنسی به دو بازیکن سابقش آغاز شد. رایلی در ابتدا اتهامات را تکذیب کرد اما همین اتهامات به اخراجش از باشگاهش منجر شدند. از سویی باشگاه شیکاگو رد استارز به پرداخت 1.5 میلیون دلار جریمه محکوم شد، پورتلند تورنز باید یک میلیون دلار بپردازد، راسینگ لوئیزویل باید 200 هزار دلار بپردازد و نورث کارولینا نیز 100 هزار دلار.

لیگ زنان آمریکا در بیانیه اعلام محکومیت خود نوشته است که همچنان این لیگ در تلاش برای بهبود جامعه است و به همین خاطر اقدامات ناخوشایند دسته ای از افرا دبرای انها به هیچ وجه قابل پذیرش نیست. پس از آغاز این پرونده، لیسا بایرد مدیر سابق لیگ زنان آمریکا مجبور به استعفا شده بود.

4125