نمره مردودی میرزابیگی به وفاپیشه: هر دو گل ون‌پارس مردود بود!

نمره مردودی میرزابیگی به وفاپیشه: هر دو گل ون‌پارس مردود بود!

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس داوری فوتبال قضاوت تیم داوری بازی پرسپولیس- ون‌پارس را بحث برانگیز توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم پرسپولیس در حالی توانست با ضربات پنالتی از سد ون پارس عبور کند که قضاوت این دیدار را سعاد وفاپیشه به عهده داشت. 

علی میرزابیگی داور بین المللی فوتبال در گفت و گو با فوتبالی، صحنه‌های بحث‌برانگیز این مسابقه را اینگونه کارشناسی کرده است: دقیقه نهم، داور در نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس جاگیری خوبی داشت و بعد از پرتاب اوت توسط بازیکن ون‌پارس به نظر می‌رسید مهاجم این تیم به هنگام پریدن با نعمتی با دست بازیکن پرسپولیس را شارژ می‌کند. در چنین شرایطی به دلیل آنکه بازیکن در حال پرش است و کوچکترین فشاری می‌تواند تعادلش را به هم بزند می‌تواند این اقدام خطا اعلام شود. هر چند توپی که به دست نعمتی برخورد کرد پنالتی بود اما به دلیل خطایی که قبل از آن انجام شد اعلام پنالتی درست نبود. ضمن اینکه اعلام فقط دو دقیقه وقت تلف شده برای این نیمه کم بود و حداقل می‌شد چهار دقیقه وقت تلف شده گرفته شود.

وی درباره صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس عنوان کرد: در دقیقه 58 محمد عمری در داخل محوطه جریمه شبیه سازی انجام داد و به همین دلیل باید از داور اخطار می‌گرفت که چنین اتفاقی نیفتاد.

میرزابیگی در خصوص اینکه آیا گل دوم تیم میهمان آفساید بوده یا خیر، توضیح داد: گل دوم ون پارس در دقیقه 66 در شرایطی زده شد که بازیکن گلزن این تیم در وضعیت آفساید قرار داشت و گل نباید پذیرفته می‌شد. 

او درباره دومین گل پرسپولیس که یکی از بازیکنان این تیم در موقعیت آفساید قرار گرفته بود، گفت: بازیکن پرسپولیس با قرار گرفتن درون دروازه حریف در وضعیت آفساید قرار داشت اما چون تاثیری روی مدافع ون‌پارس نگذاشت، گل پورعلی‌گنجی سالم بود.

6442