کنایه پیکه به همسر سابقش با اشاره به یک ساعت

کنایه پیکه به همسر سابقش با اشاره به یک ساعت

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود این که جرارد پیکه از فوتبال بازنشسته شده، این مدافع همچنان یکی از چهره های خبرساز رسانه ها به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق بارسلونا به تازگی گفتگویی اینترنتی در شبکه اجتماعی توییچ داشته و از این طریق سعی کرد که پاسخ ترانه اخیر همسر سابقش شکیرا را بدهد. شکیرا در ترانه خود به خیانت پیکه به خود واکنش نشان داده بود، اتفاقی که به جدایی آنها منجر شد.

پیکه شب گذشته گفتگویی اینترنتی با "ایبای یانوس" یکی از شخصیت های معروف یوتیوب در اسپانیا داشت که در این گفتگو از همکاری با کمپانی ساعت سازی "کاسیو" خبر داد و البته به ترانه اخیر شکیرا کنایه زد.

شکیرا اخیرا ترانه ای را با همکاری "بیزارپ" منتشر کرده که در ان به جدایی خود از پیکه اشاره کرده است. در بخشی از این ترانه با اشاره به رابطه پیکه با نامزد جدیدش کلارا چیا، گفته می شود:"تو یک (ساعت) رولکس را با یک (ساعت) کاسیو عوض کردی! (اشاره به تعویض یک ساعت گرانقیمت با یک ساعت ارزان)"

پیکه شب گذشته پاسخ ترانه جنجالی شکیرا را داد و با اشاره به ساعت خود که برند کاسیو را داشت، رو به دوربین گفت:"با کاسیو قرارداد بستیم و این شرکت به ما ساعت خواهد داد. البته این ساعت مادام العمر است و تا آخر عمر در کنار من خواهد بود!" تا این گونه پاسخ خواننده کلمبیایی را بدهد.

4125