وقتی ستاره سابق رئال مادرید برای نجات منچستریونایتد آمد

وقتی ستاره سابق رئال مادرید برای نجات منچستریونایتد آمد

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو بعد از شکست تحقیر آمیز منچستریونایتد مقابل برنتفورد به ایجنتش دستور داد تا کارهای انتقالش به شیاطین سرخ را نهایی کند، چون می دانست که می تواند آن‌ها را نجات دهد. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد اصلاً شروع خوبی در این فصل نداشت و شکست های تحقیر آمیزی خورد و بسیاری از هواداران نگران وضعیت تیم‌شان بودند. با این حال کاسمیرو اصلاً از شرایط دردناک آن‌ها نترسید، بلکه انگیزه بیشتری برای رفتن به الدترافورد پیدا کرد. 

یکی از شکست‌های تلخ یونایتد در این فصل، باخت 4-0 مقابل برنتفورد بود. تلگراف مدعی است که کاسمیرو بعد از مشاهده این شکست تحقیرآمیز، دیگر نتوانست صبر کند و با مدیربرنامه‌هایش راجع به پیوستن به منچستریونایتد به صحبت پرداخت. او در آن زمان، در مادرید زندگی می کرد و بازی را از طریق تلویزیون تماشا کرد. در حالی که مذاکرات بین دو باشگاه رئال و یونایتد در جریان بود، کاسمیرو به ایجنتش این پیام را ارسال کرد: "به منچستریونایتدی‌ها بگو که من می توانم اوضاع را سروسامان بدهم."

چند روز بعد از این پیام، کاسمیرو سی ساله به منچستریونایتد پیوست و حالا همراه با شیاطین سرخ در 4 تورنمنت می جنگد. او همچنین اذعان کرده که هیچ وقت در زندگی‌اش، این قدر راحت و خوشحال نبوده است.

4416