پایگاه خبری فوتبالی - هواداران دوآتشه بازیکنان خیلی دوست دارند که همان پیراهنی که ستارگان محبوبشان در جریان بازیها به تن کرده اند را در اختیار داشته باشند.
به گزارش فوتبالی، باشگاه پی اس جی از ماه نوامبر تصمیم گرفت که با یک استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی، پیراهن های بازیکنان در هر بازی را به حراج بگذارد و از فروش انها برای امور خیریه درآمدزایی کند. در حقیقت اولین بار در بازی پی اس جی و اوسر این تمهید مورد استفاده قرار گرفت که در ان بازی پاریسی ها با نتیجه پنج بر صفر پیروز شدند. قیمت پایه هر پیراهن 199 یورو تعیین شده بود (قیمت هر پیراهن در فروشگاه های رسمی پی اس جی 113 یورو است) در این حراجی پیراهن راموس با 3419 یورو گران ترین پیراهنی بود که به فروش رفت و پیراهن های مارکو وراتی با 2611 ، نونو مندس با 2600 و اشرف حکیمی با 1600 یورو در رده های بعدی قرار گرفتند.
بعد از آن پی اس جی بعد از پیروزی مقابل استراسبورگ و شکست مقابل لانس پیراهن هایش را به حراج گذاشت که در هر دو بازی پیراهن امباپه با بالاترین قیمت به فروش رسید. در بازی اول پیراهن کیلیان با مبلغ 15017 یورو فروخته شد و در بازی دوم با مبلغ 14083 یورو.
اما بازگشت مسی به ترکیب پی اس جی در بازگشت از جام جهانی باعث شد تا لئو در بازی مقابل آنژه رکورد امباپه را بشکند. در حقیقت پیراهن لئو با شماره 30 با مبلغ 22.006 یورو خریده شد.
البته پی اس جی کل درآمد فروش این پیراهن ها را صرف امور خیریه می کند و به نظر می رسد که هدف آنها از این کار صرفا توجه رسانه ای و تبلیغات و البته جمع آوری کمک های خیریه باشد.
4125