سه بازیکن دیگر آژاکس در راه منچستریونایتد

سه بازیکن دیگر آژاکس در راه منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد در نظر دارد که با سه تن از بازیکنان سابقش ملاقات کند تا جمع آژاکسی ها در اولدترافورد حسابی جمع شود.

به گزارش فوتبالی، تن هاگ در تابستان گذشته پس از سه قهرمانی در لیگ و دو قهرمانی در جام حذفی هلند پس از چهار سال آژاکس را ترک کرد و هدایت یونایتد را به عهده گرفت. شیاطین سرخ دو ستاره آژاکس یعنی لیساندرو مارتینز و آنتونی را به خدمت گرفتند و حالا به نظر می رسد که تن هاگ خودش را برای جذب سه بازیکن سابق دیگر خود آماده می کند.

سان گزارش داده است که تن هاگ به زودی با سه بازیکن سابق خود ملاقات خواهد کرد.  یورین تیمبر مدافع 21 ساله هلندی یکی از گزینه هاست که در این فصل 27 بازی در آژاکس داشته و خوش درخشیده است. این بازیکن اخیرا قراردادش را با تیم هلندی تا 2025 تمدید کرده اما یونایتد به دنبال خریدنش در تابستان آینده است. دوین رنش مدافع راست آژاکس بازیکن دیگری است که مورد توجه شیاطین سرخ قرار دارد و در تیم هلندی 76 بازی در دو سال و نیم اخیر داشته است. از سویی کنت تیلور نیز مورد توجه یونایتد قرار دارد. این بازییکن 44 بازی در آژاکس داشته و تا سال 20278 قرارداد دارد اما می تواند به عنوان ذخیره کاسمیرو راهی اولدترافورد شود.

4125