هدیه 25 میلیونی ستاره جدید چلسی به سربازان اوکراینی

هدیه 25 میلیونی ستاره جدید چلسی به سربازان اوکراینی

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال مودریک به چلسی به بزرگ ترین انتقال زمستان تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، تیم لندنی 70 میلیون یورو نقد به علاوه 30 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد پرداخته است. شاختار قرار است که بخش قابل توجهی از این پول را به مردم جنگ زده اوکراین که در حدود یک سال اخیر مورد حمله نظامی روسیه قرار گرفته اند، هدیه کند.

در حقیقت رینات لیئونیدوویچ آخمتوف، مدیر باشگاه شاختار دونتسک اعلام کرد که 25 میلیون یورو از این مبلغ نصیب خانواده های سربازان اوکراینی خواهد شد. وی اظهار داشت:" 25 میلیون یورو از این مبلغ به سربازان و خانواده هایشان اهدا خواهد شد. این پول برای تامین نیازها هزینه خواهد شد، از هزینه درمان های پزشکی تا کمک های روانشناسی."

شاختار پس از فروش مودریک پروژه ای را آغاز کرده است که به خانواده های جنگ زده در منطقه ماریپول کمک کند. انتقال مودریک تنها همکاری میان چلسی و شاختار نبوده است بلکه دو باشگاه برای انجام یک بازی دوستانه در دونباس پس از اتمام جنگ به توافق رسیده اند که یکی از مناطقی است که بیشترین آسیب را از حمله نظامی روسیه به اوکراین دیده است. مدیر شاختار بیان کرد:" هرگز کتمان نکرده ام که رویایم قهرمانی در اروپاست. این به این معنی است که بازیکنانی نظیر مودریک باید در باشگاه ما و در لیگ اوکراین بمانند و باید با این بازیکنان جام های اروپایی را ببریم و بدین ترتیب نباید آنها را با پیشنهادهای بزرگ بفروشیم. اما در حال حاضر چنین چیزی غیرممکن است. اوکراین در جنگی ناعادلانه دخیل شده است اما مطمئنم که در جنگ پیروز خواهیم شد و بازی دوستانه ای را در آینده مقابل چلسی در دونباس آرنا خواهیم داشت."

4125