هشدار به ستاره دورتموند: اگر دنبال پول هستی، به رونالدو ملحق شو!

هشدار به ستاره دورتموند: اگر دنبال پول هستی، به رونالدو ملحق شو!

پایگاه خبری فوتبالی - یوسفا موکوکو هنوز قراردادش را با دورتموند تمدید نکرده است، اتفاقاتی که باعث شده تا باشگاه های زیادی برای جذب این بازیکن دست به کار شوند.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که به نظر می رسد مواضع دورتموند و موکوکو برای تمدید به هم نزدیک شده باشد، لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان حالا در مورد آخرین شرایط مهاجم 18 ساله صحبت کرد. ماتیوس که رکورد دار بازی ملی در تاریخ فوتبال آلمان است، به یوسفا توصیه کرد که به پیشرفت فوتبال خود فکر کند نه پول.

ماتیوس در ستون خود در نشریه اسکای نوشت:"اگر برای موکوکو پول از هر چیزی مهمتر است، به او توصیه می کنم که به کریستیانو در عربستان ملحق شود. قطعا در باشگاه های دیگری به جز دورتموند هم می تواند موفق شود اما این خطر وجود دارد که ویران شود و مجبور شود که گامی به عقب بردارد تا دوران فوتبالش را از نو بسازد. چه مشکلی وجود دارد که یک تا دو سال دیگر در دورتموند بماند که یکی از خارق العاده ترین باشگاه های بوندسلیگا به شمار می رود؟"

ماتیوس اعتقاد دارد که برای موکوکو در حال حاضر هیچ باشگاهی بهتر از دورتموند وجود ندارد. قهرمان جام جهانی 1990 گفت که دورتموند هوادارانی فوق العاده دارد، باشگاهی فوق العاده است و مربیان و روسای این تیم نیز به یوسفا باور دارند و دستمزد قابل قبولی به او می پردازند و افزود:"یوسفا چه می خواهد؟ پس از چند ماه خوب در بوندسلیگا در سن 18 سالگی به یک باشگاه خارجی نظیر چلسی یا نیوکاسل برود؟ اگر می خواهد بازیکن بزرگی شود، هیچ جایی برایش بهتر از دورتموند نیست."

4125