جزییات انتقال پدیده 19 ساله آرژانتینی به آکادمی بارسلونا

جزییات انتقال پدیده 19 ساله آرژانتینی به آکادمی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا روز گذشته خبر جذب "لوکاس رومان" پدیده آرژانتینی را برای تیم رزروهای خود یعنی "بارسلونا اتلتیک" به صورت رسمی تایید کرد.

به گزارش فوتبالیف،لوکاس از باشگاه فرو کاریل اوئسته راهی بارسلونا شده و تا 30 ژوئن 2026 قرارداد امضا خواهد کرد. بارسلونا رقم فسخ 400 میلیون یورویی را در قرارداد این بازیکن تعیین کرده است. رومان در همه رده های پایه آرژانتین حضور داشته و به عنوان جواهری آینده دار راهی آکادمی بارسا شده است.

این پدیده جوان که در ماه فوریه 19 ساله می شود، در حالی به بارسا ملحق شد که کاتالان ها برای جذب این مهاجم 1.2 میلیون یورو پرداختند. این بازیکن که لقب "پوچو" رومان را دارد، در تیم زیر 20 سال آرژانتین عضویت دارد که هدایت این تیم به عهده خاویر ماسکرانو بازیکن اسبق بارسلونا است.

لوکاس رومان قراردادش را در حضور خوان سولار مدیر آکادمی بارسلونا به امضا رساند و با پیراهن تیم کاتالان در ورزشگاه یوهان کرویف عکس گرفته بود. او در گفتگو با سایت بارسلونا، خودش را یک وینگر یا بازیساز چپ پا خواند که می تواند در همه پست های هجومی شرکت کند. او خود را بازیکنی تکنیکی توصیف کرد که دوست دارد برای تیم بازی کند و افزود:" این انتقال برای من بسیار خوشایند است. بیشترین تلاش خود را خواهم داشت. باعث افتخار است که رافا مارکز مربی من باشد."

4125