اخراج دنی آلوز از پوماس پس از بازداشت شدن

اخراج دنی آلوز از پوماس پس از بازداشت شدن

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه پوماس تصمیم گرفت که دنی آلوز ستاره برزیلی خود را اخراج کند.

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز بازیکن اسبق بارسلونا و پی اس جی به اتهام آزار جنسی به یک زن در یک باشگاه شبانه در بارسلونا، به بازداشتگاه منتقل شد و باشگاه پوماس تصمیم گرفت که به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کند.

قاضی حکم بازداشت دنی آلوز بدون وثیقه را صادر کرد و بدین ترتیب ستاره برزیلی روز گذشته به بازداشتگاه منتقل شد. دنی در جام جهانی اخیر در تیم ملی برزیل حضور داشت. مدیر باشگاه پوماس در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که تصمیم به فسخ قرارداد آلوز گرفته است.

در حقیقت باشگاه پوماس با توجه به بندی از قرارداد دنی آلوز تصمیم گرفت که قرارداد این بازیکن برزیلی را به علت بازداشت شدن به صورت یک طرفه فسخ کند و بدین ترتیب پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال در حال حاضر بدون تیم است. در بیانیه باشگاه پوماس آمده است:" باشگاه ما به هیچ وجه رفتارهای ناخوشایند را تحمل نکند و صرفنظر از اسم افراد، هر فردی که قصد اقدام علیه ارزشهای ورزشی و دانشگاهی را داشته باشد، با برخوردی شدید مواجه خواهد شد. "

دنی آلوز در بازی اخیر پوماس در مقابل براووس خوارز حضور داشت و بعد از آن به بارسلونا سفر کرد تا در دادگاه حاضر شود و در حال حاضر نیز به اتهام آزار جنسی در بازداشتگاه حضور دارد.

4125